کسب درآمد اینترنتی
تاریخ ثبت: سه شنبه 30 شهریور 1395 2205 بازدید
**کسب درآمد اینترنتی دیگر یک شعار نیست**

امروزه روش های گوناگونی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارند که یا هزینه بر هستند و یا وقت گیر، به این معنا که یا سرمایه میخواهند و یا باید مدام پای سیستم باشی!

روش کسب درآمد "مارکت فایل" نه سرمایه میخواهد و نه وقت آنچنان

فقط کافی است به طور رایگان عضو سایت شده و فایل های مفید و قابل دانلود خود را یک بار و برای همیشه برای فروش روی سایت قرار دهید .

مقاله، پروپوزال، پایان نامه، طرح توجیهی، پروژه، کتاب، کد متلب، اسکریپت سایت، بانک ایمیل، گزارش کارآموزی، سمینار کلاسی، جزوات آموزشی، منابع علمی، سوالات استخدامی و هر نوع فایل ارزشمند دیگری که شما دارید و دیگران به آن نیاز دارند را می توانید برای فروش روی سایت قرار دهید.
 
همکاری در فروش فایل

 

اگر فایلی برای فروش ندارید نگران نباشید !!!

مارکت فایل برای همه امکان کسب درآمد اینترنتی را فراهم کرده است. فقط کافیست ثبت نام کرده و فروشگاه رایگان ایجاد کنید . سپس با تبلیغ فروشگاه خود در وبلاگ ، سایت ، شبکه های اجتماعی و ... درآمد پایداری از فروش محصولات داشته باشید.


عضویت در سایت
فرایند ثبت نام در سایت بسیار ساده و کوتاه می باشد. پس از کلیک بر روی ثبت نام با وارد کردن اطلاعات اولیه و ایمیل خود در سایت ثبت نام می­ شوید و کنترل پنل کاربری شما بلافاصله ایجاد خواهد شد.

آپلود و فروش آنلاین فایل
پس از عضویت در سایت کنترل پنل شما ایجاد و امکان ارسال فایل های شما فراهم می­ شود. پس از ورود به کنترل پنل خود از طریق منوی مدیریت فایل ها، افزودن فایل را انتخاب و به صفحه مربوطه وارد شوید.

 

در فروشگاه ساز مارکت فایل به دو صورت بازاریابی یا فروشندگی می توانید فعالیت داشته باشید

1-      در حالت بازاریابی تمامی فایل های موجود بر روی سایت در فروشگاه اختصاصی شما نمایش داده می شوند و در صورتی که خریدار از فروشگاه شما خرید نماید، پورسانت بازاریابی آن فایل (بین 10 تا 85 درصد) به شما خواهد رسید.

2-      در حالت فروشندگی هم فروشگاه فقط فایل های اختصاصی شما را نشان می دهد که می توانید از آن برای افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر استفاده نمائید. در صورت فروش فایل از طریق فروشگاه اختصاصیتان، علاوه بر پورسانت فروش، پورسانت بازاریابی هم به شما خواهد رسید.

حال کافی است برای بازاریابی فایل ها در شبکه های اجتماعی، در گروه هایی که عضوشان هستید، در سایت و وبلاگتان (با لینک دادن و معرفی کردن)، در دانشگاه و کافی نت ها و به طور کلی هر جایی که می شناسید فروشگاهتان را معرفی کنید تا دیگران فایل های مورد نیازشان را خرید کنند تا شما صاحب پورسانت خرید آن فایل ها گردید.


همکاری در فروش فایل
پشتیبانی از تمامی بانک ها-مارکت فایل

بالا