ثبت نام

برای فروش و یا همکاری در فروش محصولات فایل باید در سایت عضو شوید.
نام  
نام خوانوادگی  
جنسیت
آدرس ایمیل(نام کاربری)    
رمز عبور  
تکرار رمز عبور  
کد تصویری
   
  • قوانین بازاریابی و ارسال فایل در بازار فایل ایران
  •  
  • لطفا قبل از بازاریابی و ارسال فایل موارد زیر را رعایت فرمایید:

  • کاربرگرامي پيش از عضويت در بازار فایل ایران و هرگونه استفاده از امکانات ارائه شده ضمن خواندن کامل و دقيق قوانين و سياست سايت نسبت به پذيرش آن اقدام نمائيد ، اين قوانين جهت جلوگيري از هرگونه سو استفاده و کلاهبرداري احتمالي ضمن احترام بين سايت و اعضا تنظيم گرديده است و عدم پذيرش اين قوانين به معني عدم ثبت نام و استفاده از سايت توسط کاربر مي باشد.
  • مديريت و مرجع فعاليت اين سايت در جمهوري اسلامي ايران قرار دارد و درصورت وجود تخلف از سمت کاربران با درخواست قضايي اطلاعات کاربر خاطي در اختيار مراجع درخواست کننده قرار خواهد گرفت.
  • استفاده از سرویس سايت در وب سایت های که محتوای غیر قانونی ، غیر اخلاقی ، مبتذل ، توهین آمیز ، تهدید کننده ، افترا آمیز و همچنین توهین به نژاد و دسته خاصی از مردم کرده باشند غیرمجاز است ودر صورت آگاهی حساب کاربری طرف مسدود خواهد شد.
  • اسفاده و انتشار ویروسهای اینترنتی برای سوء استفاده از حساب های کاربران سايت غیرقانونی است و در صورت مشاهده موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری می شود.
  • اسفاده از اطلاعات شخصی کاربران به منظور اهداف تجاری از طریق سايت ممنوع می باشد و در صورت مشاهده با کاربر خاطی برخورد خواهد شد.
  • پس از طی مرحله عضویت در سايت ، سايت اطلاعات وارد شده شما را به صورت مرحله به مرحله بررسی و تأئید میکند، وپس از تائید با استفاده وتماس با تلفن وارد شده با ارسال کد 10رقمی آدرس را تائید می کند و از کاربر کپی شناسنامه و کارت ملی را درخواست می کند.
  • فقط افرادی که به سن قانونی (18سال) و بالای آن رسیده باشند می تواند عضو سایت MarketFile.ir شوند و از خدمات آن استفاده کنند.
  • درخواست های سايت از کاربران خود صرفا از طریق ارسال تیکت درون سایت می باشد و از ایمیل تنها به منظور اطلاع رسانی و یا درخواست مشاهد لینک های سایت استفاده می شود.
  • در صورتی که کاربری محصولاتی برخلاف قوانین سایت با عناوین دیگری به فروش برساند در صورت احراز تخلف علاوه بر مسدود سازی درگاه و اکانت کاربری کلیه مسئولیت های تخلف مربوط به پذیرنده می باشد و سايت هیچ تعهد و مسئولیتی در این قبال متعهد نمی گردد.
  • کاربر موظف است در سایت خود اطلاعات کامل بخش پشتیبانی اعم از : تلفن تماس ، آدرس ایمیل و یا بخش تماس با ما جهت ارائه پشتیبانی به پرداخت کنندگان قرار دهد ، در غیر این صورت در صورت مراجعه پرداخت کننده جهت دریافت پشتیبانی خدمات اطلاعات تماس کاربر به پرداخت کننده ارسال خواهد شد.
  • در سايت برای جلوگیری از کلاه برداری هرکاربر امکان وارد کردن شماره حساب و شماره کارت های خود را دارد ، کاربران باید تمام شماره حساب هایی که به نام خود آنها می باشد را وارد کنند اگر حساب ها و کارت های با نام افراد دیگر را وارد کنند سايت هیچ مسئولیتی را برعهده نمی گیرد ، سايت یک کپی کارت از کاربر برای تأئید حساب وارد شده دریافت می کند و نزد خود نگه می دارد.
  • کاربران قبل از خرید از وب سایت هایی که از سرویس سايت استفاده می کنند لازم است تمام قوانین و مقررات آن سایت را کاملا مطالعه کنند زیرا، هر سایت سیاست امنیت اطلاعات و قوانین خاص خود رادارد ودر صورت سوء استفاده های احتمالی سايت هیچ مسئولیتی را برعهده نمی گیرد.
  • استفاده از اسپم در سايت تخلف محسوب می شود و در صورت مشاهده استفاده از آن حساب کاربری خاطی مسدود میشود، مواد استفاده عبارتند از ارسال لینک پرداخت سايت با استفاده از اسپم ، که سايت به شدت مخالف استفاده از آن است.
  • استفاده ماشینی از سرویس سايت و یا هرگونه سوء استفاه از سرویس این سایت بدون هماهنگی و اطلاع این سایت ممنوع بوده و در صورت مشاهده با کاربر خاطی برخورد خواهد شد.
  • در صورت مشاهده هر گونه سوء استفاده ، تخلف و یا خراب کاری در سایت توسط کاربر ، سايت اکانت را شناسایی مسدود و مصادره می نماید.
  • اگر کاربری تمایل به ادامه فعالیت در وب سایت ما را نداشته باشد می تواند با ارسال تیکت حساب کاربری خود را متوقف کند ، سايت حساب کاربری موردنظر را متوقف می کند ولی به منظور نگهداری جزئیات کاربران و تراکنش های آن ها پایگاه داده های خود را حفظ می کند.
  • سايت کاربرانی را که خلاف قوانین فوق عمل کنند را توقیف می کند و در مورد حساب و موجودی آن کاربر تصمیم نهایی را میگیرد و به کاربر اطلاع می دهد.
  • اگر هرگونه خسارت ، جریمه ، مجازات و یا مسئولیت های دیگر ناشی از نقض این توافقنامه متحمل کاربر شود بازپرداخت و جبران آن تماما بر عهده خودکاربر بوده و سايت هیچ گونه مسئولیتی را عهده دار نمی شود، علاوه بر این اگر این نقض موجب وارد شدن خسارت به خود سايت شود ، کاربر خاطی موظف به جبران خسارت وارده طبق براورد هایی که در سايت انجام می گیرد است.
  • به منظور بروزرسانی و ایجاد امکانات جدید و انجام طرح های بازاریابی و افزایش فروش تغییرات نرم افزاری در سایت بصورت دوره ای در حال انجام است که ضمن اطلاع به کاربران و درجریان قرار دادن انها مسئولیت اشتباهات محاسباتی احتمالی در تغییرات سایت با گزارش کاربر به عهده سایت می باشد و ضمن بررسی اختلاف یا اشتباه محاسبه مبلغ کسر یا به حساب کاربر اضافه می شود سایت در مواردی که به واسطه اشتباه توسعه نرم افزاری مبلغی کسر یا اضافه پرداخت شود و این مغایرت برای کل سیستم به واسطه بروزرسانی باشد تعهدی به اصلاح ندارد و درصورت گزارش کاربر و امکان جبران متعهد به اصلاح است و مواردی که از قید امکان اصلاح خارج باشند برعهده سایت نخواهند بود
  • موجودی حساب کاربر به مدت شش ماه پس از آخرین درخواست تسویه حساب نزد سایت محفوظ است و هر زمان کاربر درخواست واریز نماید به حساب بانکی معرفی شده طبق قوانین بازار فایل ایران واریز خواهد شد کاربرانیکه موجودی خود را ظرف شش ماه تسویه نکنند و به تشخیص سایت حساب کاربری انها غیرفعال و بلااستفاده باشد در مورد انها تصمیم گیری خواهد شد سایت در این موارد ضمن اطلاع رسانی به کاربر درخواست تسویه حساب می نماید و اگر بعد از درخواست سایت کاربر اقدام به تسویه حساب ننماید سایت می تواند نسبت به موجودی کاربر تصمیم مقتضی را بگیرد.
  •  

  •  

    به طور کلی

    - هر گونه تبلیغ غیرواقعی و یا اطلاعات ناقص در رابطه با محصول ارائه شده منجر به غیر فعال شدن اکانت بازاریابی خواهد شد.

     

    - هر گونه استفاده نادرست از سیستم بازایابی شامل تقلب ، فریب دادن و یا گمراه کردن منجر به غیر فعال شدن اکانت بازاریابی خواهد شد.

     

    - مارکت فایل مختار است در صورت مشاهده تخلف از سوی کاربر حساب او را بدون اطلاع قبلی مسدود کند.

     

    - مسئولیت انتشار کلیه فایل های قرار گرفته در سایت به عهده ارسال کننده فایل می باشد.

     

    - فایل هایی که ارسال می کنید و تایید می شوند؛ تا 2 سال امکان حذف ندارند.

     

    - محتویات فایل بر خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران نباشد.

     

    - عدم ارسال فایل هایی که نیاز به مجوز انتشار دارد. (در صورت نداشتن مجوز مربوطه)

     

    - عدم ارسال فایل هایی که به صورت رایگان موجود است.

     

    - عدم ارسال فایل هایی که مربوط به اشخاص و بدون اجازه صاحب اثر می باشد.

     

    - ارسال فایل های مخرب، توهین آمیز، دارای کپی رایت، مغایر با شئونات اخلاقی و اسلامی، سیاسی و اطلاعات مربوط به اشخاص ممنوع می باشد.

با احترام

بازار فایل ایران

پشتیبانی از تمامی بانک ها-مارکت فایل

بالا